Sevgili kitabım

Sevgili kitabım(Nurdan Damla),Səh:480

06:03



   Mən keçən dəfə yanılmışam ən sevdiyim kitab budur. Həm dini həm də maraqlıdır. Mən öyrəndim ki, birinci peyğəmbər Hz. Adəmdir. Mən əslində bu kitabdan çox şey öyrəndim. Və bu kitabı 3 gunə qurtardım. Mən bu kitabı çox xoşladım. Bu kitabın danışmanı Prof.Dr.Mehmet Emin Ay, yayına hazırlayan Suheyl Seçqinoğlu,çəkən Eren Dedeleroğlu-dur. Mən bu kitabda Səbri öyrəndim. Bu kitab Qurandan hekayələrdən ibarətdir. Birinci dünyaya Adəm(as), ikinci Havva ucuncu Habil, Kabil gəlir. Adəmlə (as)Havva evlənir. Onlar Allahın sözunden çıxıb, şeytana inanıb yasaklı meyvədən yeyirlər və çılpaq olurlar və Allahdan utanıb qaçırlar. Adəm(as) və Havvanın iki oğlu olur.Onların adları Habil ilə Kabil olur. Adəm(as) Habilə heyvanları ,Kabilə isə meyvələri tapşırır.Sonra Habil dağa ən pota,ətli qoyunu dağa qoyur amma Kabil isə çuruk,ən pis meyvələri qoyur. Və bunun kimi müxtəlif maraqlı hekayələrdən ibarətdir kitab.

You Might Also Like

1 yorum

  1. Güzel ve öğretici bir kitaba benziyor, paylaştığınız için teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil

SUBSCRIBE

Like us on Facebook